tirsdag 9. april 2013

Første lapp er ferdig!

Strengt tatt er det nesten en uke siden den ble ferdig, men tiden går fort, så den får først æren av å bli vist fram i dag. Egentlig burde jeg heller jobbet med masteroppgaven, men det frister lite akkurat nå. Får satse på en tidlig kveld, så jeg kommer meg tidlig opp i morgen. 

Første lapp ble altså med fletter, og mønsteret var veldig morsomt å strikke. Det blir ganske så stilig med fletter syntes jeg, og det var mye enklere enn jeg trodde.






 Neste lapp er allerede i gang, og denne gangen har jeg våget meg ut på mønsterstrikk med to farger. Det blir skikkelig stilig, men jeg må innrømme at rundene med vrangmasker er fryktelig kjedelige, så det går litt seint. Men, så snart jeg får et par cm til skal jeg legge ut bilde :)

2 kommentarer:

  1. Så fin lappen ble, Lene. Gleder meg til neste. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, den var veldig morsom å strikke :)

      Slett