onsdag 22. mai 2013

Siste innspurt...

Siste innspurt på masteroppgaven fører til liten tid og energi til kreative sysler. Men innimellom alt sammen havnet jeg på youtube en dag (merkelig hvordan det noen ganger skjer!) og da kom jeg borti videoer som omhandlet droodling... og det inspirerte til å finne fram en penn og tegne litt...


 En ferdig, og en påbegynt.


Men innimellom droodling og skriving hekler jeg noen masker på denne kluten:



Har heklet den i noen andre farger også. Bare enkle fastmasker, fram og tilbake. Tankeløst arbeid som passer veldig bra i denne perioden.


Jeg kjøpte bomullsgarn på søstrene garn i januar, etter jeg hadde vært på jobbintervju som belønning, og disse tenkte jeg også å strikke kluter av. Vi får se hva det blir til, men fargene er ihvertfall veldig fine :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar